woensdag 24 april 2013

Tien tips Afvallen na de bevalling 

Tip 1 Draag een buikband

Een buikband dragen? Veel mensen weten niet dat het dragen van een buikband heel effectief kan helpen na de bevalling. Sommige weten niet eens wat het is.
Je hebt vrouwen die geluk hebben en direct na de bevalling weer een platte buik hebben. Maar de meeste van ons vrouwen moeten er keihard aan werken om weer lekker plat te zijn na de bevalling.
Ik ben begonnen met mijn buik te binden na de bevalling met de Belly Bandit. En enkel alleen al van het binden zie ik de verandering in mijn lichaam.


(Volg mijn blog om 3 maanden lang per week de veranderingen te zien).


Er zijn vele verschillende manieren om een buikband te dragen (ook wel sluitlaken genoemd). Je kan dus helemaal zelf bepalen wat je het fijnst vind.

Wat ik heb geprobeerd is de Belly Bandit voor 3 maanden.

Geloof niet in sprookjes je buikvet gaat niet weg door een buikband daarvoor moet je toch echt gaan trainen. Maar tijdens het proces van ontzwangeren is de buikband wel heel belangrijk. Het zorgt er namelijk voor dat je buik niet gaat hangen en dat je niet te veel kan eten.
Ook ziet het er veel beter uit dan een flubberbuik.

Ben je nou bezig met trainen (na 6 weken), dan is wordt je buik extra plat gedrukt dankzij de buikband.

Dus de eerste stap voor na je bevalling is het aanschaffen van een buikband!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten